ΑρχικήYellow Rose Υπαναχώρηση - Επιστροφή
Το www.yellowrose.gr έχει διαμορφωθεί ώστε ο Χρήστης να ικανοποιεί τις ανάγκες του.
Παρέχεται ωστόσο στο Χρήστη δικαίωμα να επιστρέψει το προϊόν που αγόρασε εύκολα και γρήγορα σε 14 (δεκατέσσερις) ημέρες από την ημέρα παραλαβής χωρίς να χρειαστεί να αναφέρει τους λόγους της απόφασής του.
Ο Χρήστης που ασκεί το δικαίωμα υπαναχώρησης σύμφωνα με τους όρους που καθορίζονται στο παρόν άρθρο όσον αφορά την προθεσμία και τους όρους επιστροφής των προϊόντων, μπορεί να λάβει επιστροφή χρημάτων για τα επιστρεφόμενα προϊόντα καθώς και για τα αρχικά έξοδα αποστολής (με το τυπικό κόστος) της Παραγγελίας. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν τον Χρήστη.
Εκτός εάν έχει συμφωνηθεί ρητά άλλως από τον Χρήστη, η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιείται σύμφωνα με τη μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική συναλλαγή. Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική / χρεωστική κάρτα, η επιστροφή των χρημάτων γίνεται στην κάρτα. Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή ή τραπεζικής κατάθεσης, η επιστροφή των χρημάτων γίνεται στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.
Η υπαναχώρηση – επιστροφή των προϊόντων μπορεί να γίνει Ταχυδρομικώς, μέσω της υπηρεσίας ταχυμεταφορών από την οποία παρέλαβε την παραγγελία στην αρχική διεύθυνση αποστολής τους, ή σε φυσικό κατάστημα της YELLOW ROSE, ακολουθώντας τους ακόλουθους όρους:
1. Ο Χρήστης ή, κατά περίπτωση, ο παραλήπτης της Παραγγελίας, πρέπει να ενημερώσει την YELLOW ROSE σχετικά με την επιθυμία του να υπαναχωρήσει εντός 14 (δεκατεσσάρων) ημερών από την παραλαβή της Παραγγελίας. Σε αυτή την περίπτωση, ο Χρήστης μπορεί, ειδικότερα, να χρησιμοποιήσει το Έντυπο Υπαναχώρησης/ Επιστροφής που παρατίθεται ΕΔΩ . Το έντυπο μπορεί : (α) να το συμπληρώσει σε φυσικό κατάστημα της YELLOW ROSE ή (β) να το αποστείλει στην ακόλουθη διεύθυνση: Γ ΠΑΧΩΠΟΣ Α.Ε. ΚΑΛΛΥΝΤΙΚΩΝ, Μενεξέδων 15, Κηφισιά Αττικής, Τ.Κ 14764 (τηλ: 210 8076726, 210 9010816) ή (γ) να το αποστείλει μέσω email στις ακόλουθες διευθύνσεις: sales@yellowrose.gr ή info@yellowrose.gr
2. Η συσκευασία των προϊόντων πρέπει να μην έχει παραβιαστεί και να βρίσκεται στην αρχική της (εργοστασιακή) κατάσταση. Τα προϊόντα πρέπει να επιστρέφονται στην YELLOW ROSE σε άριστη κατάσταση κατάλληλη για μετέπειτα εμπορία (προϊόντα σε άριστη κατάσταση συνοδευόμενα από την αρχική τους συσκευασία, αξεσουάρ, οδηγίες κ.λπ.). Σε περίπτωση που τα προϊόντα έχουν υποστεί αλλοίωση ή φθορά ή καταστροφή από τον παραλήπτη-Χρήστη τότε αυτά δεν θα γίνονται δεκτά.
3. Το δικαίωμα υπαναχώρησης δεν δύναται να ασκηθεί για προϊόντα που έχουν ανοιχτεί μετά την παράδοση και τα οποία δεν μπορούν να επιστραφούν για λόγους υγιεινής ή προστασίας της υγείας.
4. Αν υπάρχει οποιοδήποτε πρόβλημα με την παραγγελία, (π.χ αν είναι ελλιπής κατεστραμμένη κ.τ.λ.) ο Χρήστης καλείται να ενημερώσει την YELLOW ROSE εντός 48 ωρών από την στιγμή της παραλαβής.
5. Η YELLOW ROSE δεν αποδέχεται δέματα ή επιστολές που έχουν αποσταλεί σε αυτήν με επιβάρυνση του παραλήπτη (εκτός από ελαττωματικά προϊόντα ή προϊόντα που πρέπει να αντικατασταθούν υποχρεωτικά).
6. Η επιστροφή είναι δυνατή υπό την προϋπόθεση ότι παρέχεται απόδειξη του ποσού της επιστρεφόμενης Παραγγελίας (για παράδειγμα, το email επιβεβαίωσης της παραγγελίας, της τιμολόγησης κ.λπ.) με την απόδειξη αγοράς της Παραγγελίας.
7. Σε περίπτωση κατά την οποία το προϊόν δεν πληροί τους προαναφερθέντες όρους, δεν θα γίνεται δεκτό και θα επιστρέφεται στον αποστολέα με χρέωση του ίδιου.
8. Σε κάθε περίπτωση, η επιστροφή πραγματοποιείται με ευθύνη του Πελάτη. Εάν ο Χρήστης ή ο παραλήπτης δεν έχει κανένα έγγραφο που να υποστηρίζει ότι έδωσε το προϊόν σε υπηρεσία ταχυμεταφορών ή ότι το παρέδωσε σε κατάστημα ΕΠΙΧΕΊΡΗΣΗ, τότε την ευθύνη επιστροφής του προϊόντος φέρει ο Χρήστης/παραλήπτης.
9. Για περισσότερες πληροφορίες ο Χρήστης μπορεί να απευθύνεται στα τηλέφωνα 2108076726, 2108076726, 2108076148, 2109010816 και 2109011822 (Δευτέρα – Παρασκευή 08:00 πμ.- 16:00 μμ.) ή στην ηλεκτρονική μας διεύθυνση sales@yellowrose.gr και info@yellowrose.gr
Επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων
Αν το προϊόν είναι ελαττωματικό, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω e-mail ή τηλεφωνικώς εντός 48ώρου απ' την ημερομηνία παραλαβής του προϊόντος, για να γνωστοποιηθεί το αίτημα σας και ο λόγος της επιστροφής. Στη συνέχεια μας το στέλνετε πίσω εντός 7 εργάσιμων ημερών και αφού ελέγξουμε το προϊόν, σας στέλνουμε ένα ίδιο χωρίς κανένα επιπλέον κόστος. Τα έξοδα αποστολής για τυχόν εύλογη και αιτιολογημένη επιστροφή των προϊόντων βαρύνουν την εταιρεία μας.
Θα πρέπει το προϊόν να μην φέρει φθορές ή βλάβες από υπαιτιότητα του κατόχου, πέραν του διαγνωσθέντος ελαττώματος, και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία συνόδευαν το προϊόν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απ. Λιανικής κ.ο.κ) όλα τα παρελκόμενά του και πλήρη τη συσκευασία του. Σε αντίθετη περίπτωση η επιστροφή δε θα γίνεται δεκτή. Το προϊόν δεν θεωρείται ελαττωματικό αν έχει μικρές φθορές στη συσκευασία του.
Το προϊόν δεν θεωρείται ελαττωματικό, αν έχει υποστεί φθορά λόγω χρήσης ή υπαιτιότητας του αγοραστή. Σημειώνεται ότι δεν γίνονται δεκτές επιστροφές για λόγους αισθητικούς, λόγω μικροατελειών του υλικού ή λόγω ανάδειξης υπαρχουσών ατελειών/ανομοιομορφιών συσκευασίας κλπ.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων, και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την YELLOW ROSE, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοια προϊόντα (κατάστασης και χαρακτηριστικών, κλπ).
Επιστροφή χρημάτων
Η επιστροφή χρημάτων θα πραγματοποιείται σύμφωνα με τη μέθοδο πληρωμής που χρησιμοποιήθηκε για την αρχική συναλλαγή. Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική / χρεωστική κάρτα, η επιστροφή των χρημάτων γίνεται στην κάρτα. Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή ή τραπεζικής κατάθεσης, η επιστροφή των χρημάτων γίνεται στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε.